En lång helg!

Ja, det har verkligen varit en lång helg med jobb och en och annan otrevlig kund. De flesta är dock trevliga och glada, tack och lov. För med tanke på hur jag mår så hänger smockan i luften för jämnan. Är redan helt slut fysiskt och är ändå bara gravid i vecka sju (eller något sådant). Känner att mitt järnvärde verkligen har droppat och tröttheten känns som ett ständigt svart och oerhört tungt moln som trycker mot min kropp och tränger in i mitt huvud. Vet så väl att jag borde börja med järntabletterna, men min mage strejkar så fort jag ens nämner ordet. Men det blir väl till att påbörja "havregrynsgröt med linfrön"-frukosten igen i sådana fall.

Det är bara det att det så himla många gånger förr gått åt skogen just när jag hunnit köpa mina järntabletter och min magolja. Och det är så jävla surt att ha allt i skåpen som en evig påminnelse om vad vi aldrig lyckas uppnå. Så därför fortsätter jag att må dåligt, därför fortsätter jag att dölja mina yrselattacker och därför blir mitt lager av concealer under ögonen ständigt tjockare och tjockare.

Och OM det går vägen denna gång, så kommer det vara värt allt jag nu får genomgå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0