Lever min dröm

Åh, vad jag älskar detta lilla knyte!

Jag vill visa upp honom för hela världen, men vi låter bli. Vi håller oss mycket hemma och tar inte emot så mycket besök. Vi vill passa på att umgås tillsammans nu när M också har möjlighet att vara hemma några veckor. Det är så himla mysigt och det är helt fantastiskt att allt kring lilla Douglas kan beskrivas som "normalt". Det är ju ett ganska trist ord egentligen, men för oss är det lilla ordet helt fantastiskt. 

Och bortsett från allt som är normalt så är han ju alla positiva superlativ jag kan komma på... såklart!!!

Vi lever vår dröm och det här livet är underbart! 

Kommentarer
Postat av: Signe

Åh vad härligt att läsa att ni har det bra! Ni verkar ha det riktigt mysigt.. precis som det ska vara.

Många kramar!

2009-08-01 @ 20:11:30
URL: http://theoholmgard.blogg.se/
Postat av: S. A.

Underbart att läsa :D och härligt att få veta namnet ;) glöm inte att höra av dig sen när man får träffa lillmiraklet. (men låt det så klart ta den tid ni behöver - ingen stress :D ) kramar

2009-08-01 @ 22:08:34
Postat av: tina

Världens största grattis!!!

Jag önskar er allt av det bästa som finns!

Ha det bäst!!!

2009-08-01 @ 22:38:20
Postat av: Anna

Javisst är livet underbart!!

Dessa små liv förgyller vardagen!

KÄRLEK!!

Ha det bäst och mys så mycket det bara går.

Andra hinner ni träffa så småningom.

Massor massor med varma kramar!!

2009-08-02 @ 09:28:14
URL: http://novalii.blogg,se
Postat av: johanna

är så glad för eran skull!

saknar dig otroligt mycket, och är så nyfiken på din lilla douglas!



Puss&kram

2009-08-02 @ 17:05:03
Postat av: Kyoko

Ja visst är det sant vi lever äntligen vbåra drömmar och det är precis så underbart som man förväntat sig, och de är precis så underbara som man bara har kunnat önska sig :-D

2009-08-02 @ 22:40:06
Postat av: Pärla

Fint namn ni har bestämt er för! Jag blir riktigt glad av att läsa om er babylycka, det är er väl förunnat!!! Allt gott!

2009-08-09 @ 20:35:11
URL: http://omattlangtabarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0