Mycket amning blir det

Tack för alla hjärtliga och värmande kommentarer!!! Det glädjer mig verkligen att ni kikar in här och tar er tid att skriva  några ord.

Här är allt i alla fall fortfarande helt underbart! Jag får inte sova mycket då Douglas vill äta varannan timme i princip hela dygnet. Så om jag har tur så hinner jag sova max 1,5 timme i sträck. Men det är så himla värt det! Samtidigt som jag är trött som aldrig förr, så njuter jag ändå av amningsstunderna och kontakten med Douglas när han är vaken. Han har så himla vackra ögon som jag drunknar i varje gång han är vaken. Ska bli spännande att se vad han får för ögonfärg. Ännu är de mörkt, mörkt blå.

I övrigt är han pappa upp i dagen. Vi har kikat på foton av M när han var bebis och Douglas är verkligen en kopia av hur M såg ut då. Det bådar gott för framtiden, hihi...

Får en hel del sms av mina nära och kära och allför ofta glömmer jag att svara på dem. Känns ju inte alltför snällt, men jag glömmer verkligen bort det. Sen kan jag komma på det flera dagar senare och då känns det ju inte så aktuellt längre. Men jag tackar igen för tankarna!!! Ska försöka att bättra mig.

Just nu ligger Douglas hos pappa och myser men snart är det nog dags för lite mat hos mig igen. Så jag ska surfa vidare och läsa lite om bebisars utveckling.

Varma kramar !!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va härligt, vännen!!

Jag är så glad för eran skull!

Och det där med att glömma, det blir lätt så i början men har man bra vänner så förstår dem och väntar. Nu i början är ju verkligen er tid!

Sköt om er. Tänker på er.



Massor massor med kramisar!!

2009-08-09 @ 20:59:51
URL: http://novalii.blogg.se/
Postat av: Kyoko

:-) Förstår precis vad du menar med att glömma sms. Man lever i sin lilla bubbla och är fullkomligt nöjd med det. Men du omvärlden kan vänta ett tag och de som inte har förståelse är inga riktiga vänner. Du/ni har kämpat så länge för denna stund på jorden så nu får du unna dig att bara gå in för det och njuta till 100%! Men du kan itne få mig att sluta skicka sms iallfall, och små meddelande. Kan inte hålla mig då jag tänker på dig :-)

2009-08-16 @ 00:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0