Steg för att knyta an

Idag var jag på ultraljud igen och fick se vår fina lilla kille på skärmen. Ja, det är en liten grabb i magen och han växer så det knakar. Trots att det blev en väldigt snabb titt, så är det helt fantastiskt att få se hur han rör sig. Idag kunde man också tydligt se ryggraden som  ett vitt streck längs hela ryggen. Så nu känner jag mig ännu lite lugnare.

Med tanke på att det gick så bra idag på ultraljudet och att jag hade över en timme att fördriva innan jobbet tog jag en sväng på H&M och Lindex. På H&M unnade jag mig faktiskt ett par mamma-byxor. Har inget bekvämt att jobba i och mysbyxor känns inte helt passande i butik. Sen köpte jag en fin, svart klänning med polokrage också. Den är ganska tajt och jag tänker ha på mig den nästa vecka när min barndomskompis kommer och hälsar på från Stockholm. Hon vet inget om min graviditet än, så hon kommer bli så himla överraskad. Ska bli skoj, hihi... Och inte nog med denna shopping. Jag köpte en gravidtidning idag också. Allt för att våga låta mig själv att börja knyta an till Liten. Tittade på jättemycket fina bebiskläder också på Lindex. Men det var bara för att drömma lite. Handlade inget till Liten, inte än.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!

Åh va underbart att höra att du är ok och att allt är bra med Liten i magen:o)

Tack för dina tröstande kommnetarer i mitt kaos:o) Känner mig lugnare nu, det som sker det sker.

Stor Kram!

2009-02-03 @ 21:43:42
URL: http://barnlangtan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0