Kan inte förmå mig att känna lugn

Idag har det varit en jobbig dag. Jag är så jäkla orolig och tror hela tiden att Liten i magen har dött. Jag vet egentligen inte varför men det känns som att vi har så himla mycket att förlora nu när Liten enligt analyserna hittills visat sig vara frisk.

Jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen. Har sett att det finns en liten maskin att köpa som gör att man kan lyssna på Litens hjärtljud redan från vecka 12. Var otroligt nära att klicka hem en sådan idag, men gjorde det inte. Om nästa ultraljud visar att Liten fortfarande lever så kanske jag beställer en då. Jag vet att det kan verka hysteriskt, men jag orkar helt enkelt inte gå mer av den här graviditeten och bara ha ångest över att det kanske har gått åt skogen igen. Jag orkar helt enkelt inte det, det har varit för många misslyckade graviditeter och för många olyckliga år för att jag ska kunna förmå mig till att känna lugn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0