3 dagar kvar!

Vaknade för sjuttioelfte gången vid klockan fem, och lyckades inte somna om. Så när M gick upp för att gå till jobbet vid sex så gick jag också upp. Har hunnit tvätta två maskiner redan och strukit små söta bebiskläder som ska få följa med till förlossningen. Jag vet, så överambitiös kommer jag inte vara sen. Men just nu vill jag ju att allt ska vara så perfekt som möjligt till lillkillen. Har också hunnit med att vika in en del ren tvätt i skåpen, men av någon anledning så tar det väldigt lång tid för det på torkställningarna att torka. Kan bero på den fuktiga luften...

Nu är det den här dagen kvar, sen tisdag, sen onsdag och sen kommer äntligen vår lilla skruttfjutt! Är det verkligen sant?!!

Nej, nu känner jag att jag varit vaken länge och sovit för lite. Ska nog försöka få lite sömn ändå fast klockan snart är halv nio. Jag antar att det är bra att passa på att sova nu innan skrutt kommer. M kan inte riktigt fatta var jag får min energi ifrån. Han sa i morse att jag skulle försöka ta det lite lugnt idag. Och det ska jag nog försöka lyssna på. Det har väl inte börjat så bra direkt, och med tanke på att jag inte ens hann påbörja uterummet igår vet jag inte riktigt hur det kommer bli med den saken.

Nu är bara frågan... Ska jag sova i soffan bredvid voffsis eller ska jag gå till sängen där jag säkert kommer sova skönare. Mys v/s bekvämlighet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0