Lite sömn i alla fall

Natten gick så där. Har så himla svårt att sova. Ligger bara och vrider och vänder på mig. Men lite sömn får jag nog i alla fall då jag inte hörde ett sms som kom kl. 01.38. Skönt! Funderar på att köpa något mot halsbrännan också trots att det bara är en vecka kvar. Gillar ju inte att ta en massa tabletter och sånt, men det kanske kan vara värt det. Halsbrännan gör nämligen att jag inte tar mina järntabletter heller, då jag upplevera att halsbrännan då blir värre. Och järnet behöver jag ju, så med andra ord, något mot halsbrännan kanske inte är en sådan dum idé ändå.

Idag står tvätt på schemat och vid 15.30 ungefär så beger jag mig ut på en liten shoppingrunda. Vi går in i en ny reafas på jobbet och jag har lite undanlagt som jag tänkte slå till på.

Har kommit på att det vore bra med kamera som det även går att filma med, så nu håller jag på och kollar på nya kameror. Tror att jag struntar i att välja en systemkamera trots att jag så gärna vill utveckla det intresset. Men ekonomin tillåter inte det nu, så det får bli i ett senare skede i livet. Går ju att hitta kompaktkameror också med bra bildkvalité. En Nikon kanske...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh va spännande. Nu är det inte långt kvar:o)



Kram!

2009-07-16 @ 19:03:54
URL: http://barnlangtan.bloggagratis.se
Postat av: Jenny

La in fel blogglänk i förra kommentaren;o)

2009-07-16 @ 19:05:39
URL: http://www.barnlangtan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0