Lilleman sover sött

Japp, lilleman ligger i vår stora säng och sover sött. Han har för övrigt tvingat ut sin pappa på soffan. Där har han fått sova sedan Douglas kom till oss för sju månader sedan. Men snart så behöver jag nog inte amma D lika ofta längre på nätterna och då ska vi försöka få honom att sova i sin fina spjälsäng i stället. Vore ju mysigt om M kunde flytta in i sovrummet igen... Stackaren... Men han tycker att det är okej på soffan också.

Och här sitter jag och skriver ett inlägg precis som att jag har uppdaterat jätteofta. Men så är ju inte fallet. Var ju en evighet sedan jag skrev här och mycket har hänt.

Douglas växer så det knakar i alla fall och han är i en underbar ålder nu! Dessvärre har han varit lite sjuk den senaste veckan, men är nu på bättringsvägar. Skönt! Gör så ont i mig när älsklingen inte mår bra.

Ska se om jag kanske kan bli lite bättre på att skriva här framöver. Vore skoj att dokumentera lite dag för dag vad som händer i Douglas liv. Kanske kan vara roligt för honom att läsa när han blir större.

Men nu är klockan mycket (jo, för mig är den det) och jag ska gå till soffan och pussa M godnatt och sedan krypa ner bredvid min lilla snusande bebis. MYSIGT!

Kram till mina läsare (om jag fortfarande har någon)!

Kommentarer
Postat av: AnnaLii

Klart du har, vännen!!

Har väntat med spänning den dan du skulle komma tillbaka ;)

Kraam på dig!!

2010-03-03 @ 08:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0