Min tur att vara förkyld

Douglas förkylning håller äntligen på att ge sig, men nu har jag åkt på en i stället. Är snorig och väääldigt tung i huvudet. Har inte alls haft någon bra dag idag, varken jag eller lillplutten. Men nu sover han i alla fall och jag hoppas att han får sova riktigt länge och tungt. Det behöver han, tröttskrutten.

Vi ska eventuellt sälja vårt radhus och köpa ett större hus i utkanten av Västerås. Jag hoppas verkligen att allt går i lås! Detta medför dock att vi nu MÅSTE få klart vårt radhus. Så trots att orken tryter så ska jag försöka ta tag i lite målning av dörrfoder och dörrar. Som vanligt när det gäller mig och mannen så blir allt färdigt och tipptopp till försälning. Vi hinner aldrig riktigt njuta av all vår renovering innan det är dags att sälja igen. Och ja, det "nya" huset är också ett renoveringsobjekt. Vet inte riktigt hur vi är funtade. Visst, vi gillar att hålla på, men all renovering skapar också en hel del konflikter. Men inte värre än att vi tar oss igenom dem...

Nej, dags att sätta lite fart då kanske.

Kommentarer
Postat av: AnnaLii

Vännen!

Du vet att du alltid kan höra av dig om du vill ha hjälp.

Saknar dig!!

Kraam!!

2010-03-03 @ 08:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0