Kan man köpa tålamod?

Imorse skrev jag en tenta i engelsk grammatik. Gick ganska bra tror jag, men det är alltid så svårt att veta. Vore skönt om jag klarar mig i alla fall så att jag har den kursen avslutad.

Är fortfarande ganska förkyld, men måste ändå iväg och jobba idag mellan 16 och 20. Inte så många timmar så det går säkert bra ändå. Får stå och snora på kunderna. Trevligt!

Igår mådde jag ganska illa och det ser jag som ett bra tecken på att graviditeten i alla fall verkar fortlöpa som den ska. Eller ja, om den fortlöper som den ska har jag ju egentligen ingen aning om, men det verkar inte vara ett missfall på gång ännu i alla fall. Peppar, peppar...

Känns jobbigt att vänta ända till den 7 januari på nästa ultraljud, men det blir ju så så här i juletider. Tålamod är något jag skulle behöva ha en hel dos extra av faktiskt. Kan man köpa det i någon affär, tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0