25+0 och det går framåt

Japp, framåt går det! Det känns som att tiden går sakta men när jag tänker efter så tycker jag att det är torsdag och ny grav-vecka stup i kvarten. Jag var på ultraljud i tisdags och fick kika lite på Liten igen. Han är så söt! Läkaren gjorde en viktuppskattning och Liten vägde 761 gram. Han skulle ha vägt 771 gram, men det var helt normalt. Hon sa att de inte kan mäta så exakt, och det litar jag helt på. Men förstå, 761 gram... det börjar bli en stor kille i magen nu. Det är så himla härligt.

Hon frågade också om vi bestämt oss angående förlossningen och när jag sa att vi nog bestämt oss för kejsarsnitt så sa hon att hon tyckte det också. Så idag kom ett brev hem med tid för kejsarsnittet. Så om inget oväntat händer så vet vi vilken dag vi får träffa vår lilla plutt. Åh, jag längtar så att jag nästan spricker! Kan knappt fatta att det verkligen verkar hända den här gången.

Nej, nu ska jag mysa lite med voffsis och min kära make!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt att höra att ni pratar om förlossningen:o) Ja, tiden rusar fram. Skönt att höra att allt går som det ska, Liten växer och frodas, fantastiskt!



Lägger upp receptet imorgon på chokladmoussen. Har precis kommit hem från bion, ska sova nu:o)



Kram!

2009-04-23 @ 23:54:42
URL: http://barnlangtan.bloggagratis.se/
Postat av: Kyoko

Så har en vecka till gått - oj vad de bara rasar på bra tid att vänta på våren då så mycket händer. Och så kommer de där f*rbannade banala tårarna igen :-) Men kan inte hålla de tillbaka när jag läser att du nu fått ett datum! Som jag är nyfiken, men förstår att det är din hemlighet att förvalta. Tänka sig att Lilleman börjar bli Storeman nu!

2009-04-24 @ 12:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0