Barnmorskan imorgon

Imorgon är det dags att gå till barnmorskan igen. Ska bli skönt att lyssna på Litens hjärta då jag åter igen har börjat nojja. Fattar inte att jag bara kan känna mig lugn i några dagar! När ska jag våga börja tro? Ångrar lite nu att jag skulle vara Kajsa Kavat förra veckan och säga till min läkare att jag inte behövde komma på ultraljud den här veckan eftersom jag ju ska till barnmorskan. Hade varit skönt att få se Liten på skärmen även denna vecka. Men, men...

Är ruggigt trött idag trots att jag sovit många timmar inatt. Kanske ska ta en liten tupplur nu. Eller så kanske jag ska äta något innan klockan blir alltför mycket. Svåra beslut...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej



Viken vecka är du i nu? Förstår din oro, men Liten vill nog bo kvar:o) Usch, jar är nojjig jag också, men det är väl för att det är så ovant att vara gravid över huvud taget, kan knappt fatta det. Bertätta gärna hur det gick hos barnmorskan.



KRAM!!!

2009-02-11 @ 08:52:52
URL: http://barnlangtan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0