Det såg bra ut!!!

Yes! Yes! Yes! Ultraljudet idag såg bra ut! Liten rörde sig massor och vi kunde tydligt se hur hjärtat pickade. Liten har vuxit som den ska efter moderkaksprovet och det är ett bra tecken.

Jag känner mig mycket lugnare nu och börjar låta mig själv att känna glädje. Hoppet växer för varje timme som går och alldeles nyss mailade jag min barnmorska  och skrev att jag kände mig redo för att skriva in mig nu. Jag köpte till och med en olja till magen. Den har jag haft många av de andra graviditeterna. Den ska motverka hudbristningar och jag fick inga när jag var gravid med Teo, så jag har fått för mig att den fungerar. Hur som helst är det mysigt att smörja in magen och det känns skönt.

Jag och M har sagt att vi ska försöka vänta med att berätta tills vi fått svaret på den sista analysen också. Men det kan bli svårt då min mage har vuxit en hel del. Särskilt på kvällarna är den riktigt stor. Jag är ganska smal och har normalt sett en ganska platt mage, så de som känner mig skulle lätt kunna se att jag är gravid. Känner man mig inte så kanske man kan tro att jag bara är lite tjock runt magen, men om man är van att se mig så...

Jag vill tacka för kommentarerna jag får också! Känns jätteroligt att någon läser min blogg! TACK! Jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att svara på kommentarerna, så jag svarar efter era kommentarer precis så som ni gör när ni kommenterar i min blogg. Jag skriver under med FMV. Stor kram till er!

Kommentarer
Postat av: tina

Hurra!!!

Har tänkt SÅ mycket på dig och hoppats från djupet av hjärtat på de fantastiska nyheter du(ni) nu fått!

Blev jätterörd.

Kram Tina

Ps.Har faktiskt aldrig skickat nån kommentar till en blogg förr men detta berör verkligen mig.

2009-01-19 @ 22:16:02
Postat av: Jenny

Yaaaaay!!! Vilka underbara nyheter! Gick in och kollade flera gånger igår för att se om du hade skrivit något om ultraljudet:o)

Får jag lägga till din blogg på mina länkar på min blogg?



Kram!

2009-01-20 @ 08:13:58
URL: http://barnlangtan.bloggagratis.se
Postat av: FMV

Hej Tina!

Tack för kommentaren. Vilken ära att få vara den första bloggen som får en kommentar från dig :-) Jag försöker succesivt att ta in de goda nyheterna, men jag har blivit bränd så många gånger innan, så det är riktigt svårt att helt hänge mig.



Men för varje minut som går utan tecken på missfall så växer hoppet.



Tack igen och må väl!

Kram/FMV





Och hej, Jenny!



Hihi, ja, visst är det underbara nyheter?!!



Hoppas på underbara nyheter för dig också på fredag.



Klart du får lägga till min blogg på dina länkar, vad gulligt av dig. Jag kanske kan få lägga till din blogg på min sida också, om jag kommer på hur man gör?



Kramelikram!

FMV

2009-01-20 @ 10:31:33
URL: http://barnloshet.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack då gör jag det nu:o)

Självklart får du lägga till min också.

På din adminsida har du säkert något som heter Lägg till länk, eller något liknande. Kopiera min adress och klistra in. Du kan nog även döpa den själv också.



Kram!

2009-01-20 @ 15:10:07
URL: http://barnlangtan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0