Någon läser alltså min blogg :-)

Jag fick en fin kommentar till ett av mina inlägg och blev jätteglad. Tack Tina! Jag trodde inte att någon läste min blogg. Jag är inte så haj på det här med datorer och fattar inte hur man gör så att bloggen hittas på sökmotorer och sådant. Men på något sätt hittade du i alla fall min blogg. Skriver väl egentligen mest för min egen skull, men det är klart att det är roligt om jag kan dela mina tankar med andra också.

Tack igen, Tina för dina värmande ord. Ibland önskar jag att jag bara kunde ge upp. Men längtan efter att återigen få hålla ett litet pyre i min famn är fortfarande alltför stor. Och någon gång måste det ju bara resultera i ett friskt barn. Vi har ju ändå 75% chans på vår sida...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0