Hittat tyg

Oj, dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Fick köra upp en vän till Kvinnokliniken då hennes ärr efter kejsarsnittet gått upp lite. Men hon blev verkligen tacksam för att jag hjälpte henne med det, och jag gör vad jag kan för att ställa upp för mina vänner. Hoppas på bra karma, hehe. Och som tur var gick allt bra på sjukhuset och hon fick en ordentlig undersökning som visade att allt såg bra ut. Skönt!

Jag hann en sväng till Ikea innan också och hittade faktiskt ett tyg. Vi har ett ganska färgstarkt och mönstrat tyg på gardinerna så det var en utmaning att hitta ett tyg som passade. Men gjorde det i alla fall och känner mig glad nu. Billigt var det också. Går i samma färger men tyget har mörk botten istället för vit botten som gardinerna har. Det blir väl som sagt var inte precis som jag hade önskat, men som jag skrev tidigare så får man kompromissa ibland.

En bonus med Ikea-besöket var att de sålde svenska jordgubbar utanför för 10kronor/litern. Billigt, gott och nyttigt!

Nej, nu ska jag fortsätta måla spjälsängen.

Tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0