Kamera beställd och på G

Ja, nu har jag då äntligen bestämt mig för en kamera. Den är betald och på väg hem till mig med UPS expressbud. Hihi, vågade inte riskera att inte hinna få den i tid. Verkar som att den kommer levereras redan idag! Till slut blev det i alla fall en vanlig kompaktkamera som det också går att filma med. Om någon är nyfiken så är det en Nikon Coolpix L100. Håller verkligen mina tummar hårt för att den kommer kännas bra. Som vanligt finns inte de kamerorna som jag vill ha i någon butik här i stan, så jag har tyvärr inte haft möjlighet att känna på den. Men jag tror och hoppas att den blir bra. Hur som helst så kommer den garanterat att vara mycket bättre än den vi har nu.

Fortsätter med tvätten idag. Det blir ett gäng maskiner kan jag lova. Men det går framåt :-)

Nu är det bara 6 dagar kvar. Inte ens en vecka alltså!!! Jag har rätt svårt att ta in det hela och känner hur jag helt och hållet fokuserar på allt som jag vill hinna fixa med istället för att tänka på att vi snart är där. Tror att det är någon slags förträngningsmekanism. Och den fungerar ;-)

Kommentarer
Postat av: Signe

Jag är så otroligt glad för din skull! Det är konstigt att man kan vara så glad för någon man aldrig träffat.. Men vetskapen om att ni ska få erat efterlängtade barn gör mig alldeles varm.



STORA KRAMAR!

2009-07-17 @ 13:42:25
URL: http://theoholmgard.blogg.se/
Postat av: Anna

Va roligt gumsan!

Jag tror säkert att du kommer bli jättenöjd med kameran!

Och vi skulle ju försöka hinna med att ses.

Rackarns vad fort den här veckan har gått.

Jag har inget för mig i morgon på dan så har du tid och lust kanske vi kan träffas då.

Och du, jag förstår om du inte kan eller känner att du har tid. Det är bara att vi träffas nån annan dag i så fall.

Sköt om dig! Massor med kramar!!

2009-07-17 @ 20:45:00
URL: http://novalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0