Estelle & Thild

Nu är det så här att jag är lite nördig när det kommer till hudvårdsprodukter. I den mån jag har kunskap och i den mån pengarna räcker till så väljer jag produkter utan mineraloljor och parabener. Nu när jag väntar liten har jag kollat runt lite för att försöka hitta sådana produkter som är anpassade för just de små liven, och nu verkar det som att jag hittat en serie produkter som jag tror på. Lägger in deras hemsida som en liten länk här utifall att någon är intresserad av att läsa mer om produkterna, mineraloljor och parabener. För tro mig, det är en djungel. Men här kommer länken:

http://www.estellethild.se/

Trevlig och inspirerande läsning! Kostar lite mer än Apotekets produkter men det är det värt enligt mig.

Någon som har provat?

Kommentarer
Postat av: Signe

Jag är också en nörd :) Har inte testat just de där produkterna, men mycket annat.

Tycker det är såå kul att det kommer mer och mer naturligt och ekologiskt!

2009-06-12 @ 22:58:35
URL: http://theoholmgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0