Bättre mat och växande mage

Min kära man tittar på någon B-film på TV. Vi har precis ätit mat. Hemlagat faktiskt. Vi har fått in en någolunda bra rutin med maten nu och det känns fantastiskt skönt. Jag känner att  min kropp verkligen behöver ha riktig mat.

Magen växer i alla fall så att det knakar. Tycker att den är så himla stor. Men det är den säkert inte. Minns bara inte riktigt hur det var när jag var gravid med Teo. Kanske får ta fram hans fotoalbum och kika på några foton på magen. Men med tanke på att jag vägde 46 kilo och var grymt vältränad när jag blev gravid med Teo, så är det kanske inte så konstigt om magen blir lite större nu. Men egentligen får den bli hur stor den vill. Jag älskar min gravida kropp och tycker att min mage är jättefin. Så "bring it on"! Var på ultraljud i måndags och allt såg fortfarande bra ut. Vi fick en till ultraljudsbild på Liten där det ser ut som att han försöker suga på tummen. Så himla söt. Jag längtar så fruktansvärt mycket efter att få träffa honom. Men jag hoppas ändå att det inte blir förrän om en si så där 17-18 veckor. 

Nej, nu ska jag surfa runt lite på nätet och se om jag kan hitta något skoj. Kanske har min kära vän på familjeliv bloggat lite om livet med hennes enormt efterlängtade dotter. Hoppas! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0