En dag i solen

Söndag och Mors dag. M åkte till affären tidigt i morse och handlade smarrig frukost till oss. Jag fick bland annat jordgubbar med vaniljdelikatessyoghurt precis som jag önskat :-) Det var supersmarrigt och jag åt nog lite för mycket. Blev proppmätt och precis som jag trodde så började Liten hicka bara en liten stund senare.

Idag ska jag försöka rensa lite bland allt skräp vi har i vårt inglasade uterum som vi håller på och bygger. Det är nog mest skräp där som ska köras till Återbruket. Kollade precis öppettiderna och det var öppet till klockan 15 idag. Om jag orkar ska jag ta tag i lite av allt skräp som ligger på vår gräsplätt också. Gräset som har turen att få se lite ljus har växt sig superlångt, men med tanke på allt byggmaterial och skräp som ligger där så går det liksom inte riktigt att klippa det.

Ja, en dag i solen med andra ord. Det är ju helt underbart väder och det vore ju synd att bara ligga inne och slappa i skuggan. Klockan 15 är vi bjudna hem till mormor en sväng också. Mamma kommer också vara där, men framförallt så ser jag så klart mest fram emot att träffa lilla W igen. Min lilla korva. Eller min och min... Men ja, så får jag väl säga om min brordotter, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0