Ensam hemma...

Japp, är ensam hemma. Känns verkligen ensamt också. M hade inget jobb idag så han tog med sig Douglas och åkte till sin syster ute på landet. Helt galet, men detta är nog endast andra gången jag är ifrån Douglas längre än en timme. Kanske blir lite oftare nu när han börjat äta barnmat och inte bara ammar längre. Det är skönt på sätt och vis att släppa lite på ansvaret, för det är verkligen 100% fokus konstant när jag har Douglas. M förstår inte riktigt hur jobbigt det kan vara och som så måååånga småbarnsföräldrar så uppstår det ofta konflikter angående vem som är tröttast, vem som har det mest ansträngande "jobbet" osv. Nu är det inte så att jag inte vill vara hemma med D. Det är verkligen det bästa jag vet! Skulle inte byta det mot något annat, men med tanke på hur lite sömn jag fått under väldigt lång tid så tryter orken lite tillslut. Men jag sitter här och saknar honom! Känns tomt och mina armar känns lite för lätta. Det värker lite i maggropen och jag längtar efter att få snusa lite på honom igen när han kommer hem.

Min mormors man gick bort igår efter en ganska lång tids sjukdom. Det känns lite jobbigt, men mest för mormors skull. Jag ska ta och ringa henne nu och höra hur hon har det. Sen väntar dörrfoder och dörrar på vit färg. Blev inte av sist.

Tack A, för kommentarerna! Skoj att någon fortfarande läser!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag läser också:o) Kul att du börjat skriva igen.



Kram!

2010-03-03 @ 20:54:03
URL: http://www.barnlangtan.se/
Postat av: Tina

Jag blir aldeless chockad nu när jag kikade in på din blogg och du har skrivit massor, jättekul att du bloggar igen :) Kram

2010-03-19 @ 20:31:27
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0