Hund istället för bebis

Ja, idag fick jag höra av min svärfar att vår hund blivit ett substitut för bebis. Och det kanske ligger något i det. Men samtidigt inte... Hur mycket vi än älskar vår lilla skrutthund så kan hon aldrig ersätta ett barn. Det är egentligen en ganska konstig jämförelse. Men jag förstår ändå vad han menar och han menar i alla fall inget illa och det är ju ändå det viktigaste.

Nu har jag inte blödit på ganska länge så hoppet växer väl lite för varje blodfri dag. Nu är det "bara" fyra dagar kvar till ultraljud. Hoppas få se en liten bebis som växer som den ska. Och hoppas på att få en snabb tid för moderkaksprov.

Natten blev sådär, förresten. Men det berodde nog inte så mycket på grubblerier utan snarare på en liten hund som inte ville sova. Hon körde sina race mellan soffan och sovrummet. Mindre roande mitt i natten. Hoppas denna natt blir lugnare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0