Lite mer ljus i tillvaron idag

Idag började jag dagen med att bara slappa i soffan. Låg länge och sov med lilla skruttvoffsan i soffan medan M var på sin träning. Efter träningen skulle han hem till ett par bekanta till oss och hjälpa dem med lite plattsättning i deras källare. Jag hade inte tänkt följa med, men bestlutade mig i sista stund för att ändå göra det. Så jag tog en snabbdusch och följde med, vilket jag är glad över nu. Jag fick verkligen en chans att skingra tankarna lite och nu känner jag mig lite bättre till mods igen.

Tycker för övrigt att jag känt lite sprattel i magen idag, men det ju gjorde jag ju efter förra moderkaksprovet också och då var ju bebisen redan död. Sen vet jag ju också att det är ytterst  ovanligt att känna fosterrörelser redan i vecka 13. Det var säkert bara lite kurr i magen fast utan kurr. Men hoppas kan man ju alltid.

Nej, nu ska jag tända ljusen i min 150 cm höga kandelaber och bara mysa med min kära man och vår underbara lilla hund.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej



Nu har du inte skrivit på några dagar så nu blir jag lite orolig. Hoppas och ber att du mår bra och att det är graviditetssymptom som gör att du inte orkar sitta vid datorn. Hoppas höra ifrån dig snart, tänker på dig varje dag.



Kram!

2009-01-29 @ 13:41:52
URL: http://barnlangtan.bloggagratis.se
Postat av: tina

Hej!



Skulle vilja kalla dig vid namn,

men jag vet ju inte vad du heter...

Du ska veta att jag (och säkerligen väldigt många fler)

tänker på dig och hoppas att du är ok...

Håller alla tummar!

kramar Tina











2009-02-02 @ 00:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0