Ännu en bock

TV-möbeln är klar! Det var ett helv*te att få till det, men nu kan jag sätta en till bock på "to do"-listan. Blev okej, men jag är inte nöjd. Hade blivit så himla mycket bättre om jag fått göra som jag ville från början. Men, men, det ser ändå bättre ut nu än innan så det är bra ändå.

Tror att jag bara ska ta det lugnt resten av kvällen. Fick en inredningstidning på posten och är sugen på att bläddra lite i den. Eller så fortsätter jag att rensa lite där det behövs. Jag får se hur långt orken räcker. Just nu känner jag mig rätt trött i alla fall.

Imorgon ska jag till barnmorskan en sväng. Blir nog sista besöket där innan det är dags. Sen ska jag och mamma gå en kortis på stan. Vi ska kika på garn för hon ska virka en liten filt till vagnen av sådana där klassiska mormorsrutor. Tror att det kan bli lite häftigt. Sen har jag planer på att sy på en fleecefilt på baksidan så att den blir lite varmare inför hösten. Tror att jag ska välja garn som går i några fina gröna nyanser och så lite svart också.

Skulle tro att det säkert blir en lunch på stan också. Är lite sugen på någon riktigt god pasta faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Kyoko

Hi hi vi är inne på samma ide ser jag. Har också planerat att få min mamma att göra en sån filt och tänkte köpa garn i veckan :-)

2009-07-15 @ 00:46:56
Postat av: FMV

Oj, vad roligt! Där ser man. Vilka färger har du tänkt dig till lilltjejen?



Tänker mycket på er och hoppas att ni mår bra.



Varma kramar!

2009-07-15 @ 07:27:04
URL: http://barnloshet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0