Det går framåt

Åh, jag känner mig glad! Idag kom som jag skrev tidigare L´s bror hit och hjälpte oss med elen. Det betyder alltså att vi nu har en ny kökslampa som inte bara hänger på plats, utan den lyser också. Han behöver dock komma tillbaks en gång till med lite material som behövs för att vi ska kunna få vår sista tak-spotlight i köket att lysa också. Men det kommer säkert att gå precis lika bra med det som det gick idag. Känner att alla våra projekt börjar betas av nu, och det är såååå sköööönt!!!

Påbörjade också mitt projekt med TV-möbelns baksida idag. Jag kunde dock inte slutföra det, då jag behöver köpa stift till vår häftpistol. Trodde jag skulle klara mig utan, men icke. Så imorgon bitti är det jag som åker till Bauhaus.

Skrev jag att jag fått spjälsängen på plats också? Det fixade vi igår innan jag åkte iväg för att fira mormor. Det kommer bli jättefint. Nu återstår bara att tvätta bäddset och sådant så att jag kan bädda den också. Känns så himla mysigt att fixa och dona för Litens ankomst. Måste det gå vägen denna gång för jag kommer inte fixa att återigen packa undan saker som inte hunnit användas sin tänkta tid.

By the way, jag har inte längre det vinnande budet på kameran. Men då auktionen inte tar slut förrän den 21:a juli, så tänker jag ha is i magen och inte lägga nytt bud förrän den nästan är slut. Förhoppningsvis blir jag den som är beredd att sträcka mig längst! Vill så gärna ha den kameran!!! Fortsätt gärna att hålla tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0