Inspiration men dåligt med ork

Har så himla mycket inspiration till att fixa och dona här hemma. Pengar och ork är det lite sämre med. Eller mycket sämre med, om jag ska vara ärlig. Men lite blir i alla fall gjort och jag ser att det går framåt, om än sakta. Idag när jag var på jobbet snickrade M och hans pappa lite och det var härligt att se att det hade hänt lite när jag var borta.

Nästa lördag ska jag och en tjej från jobbet till en liten mysig inredningsbutik i Eskilstuna. Det ska bli en trevlig utflykt och jag hoppas på att kunna göra något litet fynd.

I magen är det fortfarande full fart med både sprattel, sparkar, hicka och sammandragningar. Allt utom sammandragningarna är underbart härligt. På måndag ska jag på tillväxtultraljud igen och det ser jag verkligen fram emot. Ska bli så mysigt att få kika lite på Liten igen. Längtar!!!

Nej, nu tror jag att jag ska ta några minuter och försöka röja lite ute på altanen. Det behöver sorteras bland lite skräp så att vi kan ta en tripp till Återbruket. Meeen, vi får se om jag orkar ;-o

Kommentarer
Postat av: Signe

Hej!

Hoppas allt gick bra idag på ultraljudet! Det är en sån härlig känsla att se sin lilla på skärmen :)

2009-05-26 @ 13:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0