Första tanden

Nu hör jag att D precis vaknad efter sin förmiddagslur, men jag måste bara skriva lite snabbt att jag kände hans första tand igår. Blev så himla glad. Det var så mysigt. Vet inte varför, men mysigt var det i alla fall. En liten, vass tand i underkäken. Sötungen!

Nej, nu ska jag väl in i sovrummet och mysa lite med honom innan jag byter blöjan. Han har börjat bli så arg när jag lägger honom på skötbordet. Lite knivigt att få på blöjan ibland. Men det fungerar med lite kill på magen och prutt under fötterna.

Kommentarer
Postat av: Pärla

LÄnge sedan jag tittade in här, men det var roligt att återvända och läsa om din lille sötnos! :) Ha det gott!

2010-03-30 @ 19:43:52
URL: http://omattlangtabarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0